Jeg er Wizer kunde,
og jeg har mistet min forbindelse?

Vi har den 29. september modtaget en stor mængde henvendelser fra personer, som har mistet deres internetforbindelsen. Fælles for disse henvendelser er, at alle er kunder hos Wizer og IKKE hos BOLIG·NET.

Vi forstår at Wizer fejlagtigt har oplyst at alle tidligere FTTH kunder er overdraget til BOLIG·NET, hvilket ikke er korrekt. BOLIG·NET har overtaget EN DEL af Wizers tidligere FTTH kunder, og disse kunder er allerede kontaktet og migreret til BOLIG·NET.

Har du ikke modtaget denne information, er du IKKE kunde hos BOLIG·NET og vi kan derfor ikke hjælpe dig.

Vi henviser dig derfor til at kontakte Wizer direkte på telefon 71992230 eller kundeservice@wizer.dk

Ring til os på 70 27 70 67 eller skriv en email til info@bolignet.dk
Roholmsvej 8, DK-2620 Albertslund
Ved brug af dette site godkendes brug af cookies til analyse, tracking og personalisering af indhold. Læs mere om cookie-politik