Generelt

Kan jeg få telefoni fra BOLIG·NET?

Ja det kan du godt. BOLIG·NET kan levere telefoni til alle, så længe du har en internet forbindelse.

Hvordan bestiller jeg telefoni fra BOLIG·NET?

Du kan bestille telefoni ved at trykke her. Så vil vi, i løbet af nogle dage, sende dig et brev med en fuldmagt som du skal underskrive og sende retur.

Hvis du allerede er kunde hos BOLIG·NET, kan du bestille via vores selvbetjenings side, hvor du også kan printe fulgtmagten ud.

Hvordan opsiger jeg min telefoni hos BOLIG·NET?

Der skal du skrive en mail til os på kundeservice@bolignet.dk og oplyse dit navn og adresse. Vær opmærksom på du har en måneds opsigelse fra den dag du har skrevet opsigelsen.

Husk at du ikke skal opsige dit telefonnr, hvis du ønsker at have det flyttet til et andet selskab.

Jeg har opsagt mit telefoni, skal i have udstyret tilbage?

Nej, BOLIG·NET skal ikke havde det udleverede udstyr tilbage.

Kan jeg ændre min telefoniløsning?

Ja, bolignet har en del forskellige telefoniløsninger. Du kan læse mere om dem her. Kan du ikke finde en løsning der passer til dit behov, er du velkommen til at ringe til os på 70 27 70 67.

Skal jeg bruge den telefoniboks BOLIG·NET tilbyder?

Nej, BOLIG·NET kræver ikke at du skal bruge vores telefoniboks. Har du selv en telefoniboks eller andet, som kan styre dit telefonnr, er du velkommen til at gøre dette.

Kan jeg tage mit nr. med mig til udlandet?

Ja, BOLIG·NET's løsning er lavet, så du kan tage den med dig alle steder hen. Det eneste det kræver er, at der en internetforbindelse.

Kan jeg ringe billigt til udlandet?

Ja, bolignet har nogle rigtig gode priser til udlandet. Du kan se en komplet liste her.

Hvordan aflytter jeg min telefonsvarer?

Du kan aflytte din telefon ved at ringe til 88273878 og følge stemmen i røret, eller ved at løfte din egen telefon og trykke "0".

Hvordan kan jeg lave viderestilling med mere?

Du kan styre telefonsvarer, viderestillling og blokering af nr med mere fra din selvbetjeningsside.

Min telefon virker ikke?

Kontroller at alle kabler er tilsluttet, at din internetforbindelse virker som den skal og genstart telefoniboksen. Hvis dette ikke løser problemet og du heller ikke kan finde noget svar i denne vejledning, bør du ringe fra en mobil når du er hjemme så vores tekniker kan hjælpe dig med det samme.

Jeg mangler mine sip informationer?

Du kan finde dine sip informationer på vores selvbetjeningsside under telefoni og telefonikonti.

Ring til os på 70 27 70 67 eller skriv en email til info@bolignet.dk
Roholmsvej 8, DK-2620 Albertslund
Ved brug af dette site godkendes brug af cookies til analyse, tracking og personalisering af indhold. Læs mere om cookie-politik