
Driftstatus
- få det fulde overblik
Vi sætter en ære i altid at holde vores kunder orienterede ved opdateringer af netværk, ved nedbrud
og andre tekniske problemer. Uanset hvad kontakter vi normalt de berørte kunder via mail og i særlige
tilfælde via sms.
Som kunde hos BOLIG·NET kan man altid logge ind i vores App - bolignet.app,
og se aktuel driftsstatus over ens egne tjenester. Finder vi fejl i eget netværk eller er blevet bevidst om, at vores
underleverandør har nedbrud, vil det kunne ses i din personline driftsstatus.

Aktuel driftstatus kl. 20:00
Meddelelser fra driftsafdelingen
Bemærk: Lokale driftsforstyrrelser i de enkelte foreninger, sendes direkte til foreningens beboere og vises ikke på denne side. I visse tilfælde annonceres også på vores Facebook side.
08.12.2023 kl. 20.40:
Global Connects fiberteknikere er godt i gang med at have reetableret fiberkablet og kunderne skulle langsomt få deres internetforbindelse tilbage igen.
Vi holder løbende kunderne opdateret i vores App, så hvis du ikke allerede har den installeret, så vil vi anbefale, at du gør det.
08.12.2023 kl. 06.40:
Global Connect har nu en omfattende fiberovergravning på Frederiksundsvej, som påvirker en del af vores SOLO fiber kunder. Hvis du oplever problemer, så er det formentlig årsagen. Global Connect arbejder hårdt på at retablere kablet og vi forventer at forbindelserne er tilbage i løbet af dagen.
Vi holder løbende kunderne opdateret i vores App, så hvis du ikke allerede har den installeret, så vil vi anbefale, at du gør det.