Karriere hos BOLIG·NET
Vi er en uformel, humoristisk og ung organisation hvor udvikling og samarbejde er i højsædet.
Vi ser os selv som et team, der arbejder for fælles mål - og vi skal have det sjovt, når vi er på
arbejde. Derfor er personlige kvalifikationer vigtige, når vi ansætter, fordi vi ønsker at fastholde
vores positive og engagerede kultur.
Det er hårdt arbejde. Du skal hele tiden spørge, "hvorfor er det sådan?" Og "hvordan kan det blive bedre?"
Du skal hele tiden gentænke alle kundens oplevelser, indtil rodet er væk – indtil der kun er det essentielle,
det nyttige og det reelle tilbage.
Det kan være en ny feature ved et produkt, det kan være et opkald til kundeservice eller
et nyt salgsargument, der bare er helt rigtig.
Vil du søge
et job hos os?
Vi tilbyder vores medarbejdere den support, de skal bruge både kommercielt og teknisk.
Vores medarbejdere skal således være indstillet på, at resultater er synlige, og at vi derfor
altid udfordrer deres kunnen, både ved individuel sparring og teambaseret træning.
Hvis du er interesseret i at arbejde hos BOLIG·NET, opfordrer vi dig til løbende at holde øje med
vores hjemmeside. Send også gerne en uopfordret ansøgning med relevante papirer og referencer til os.