Sådan arbejder vi
Vi arbejder hver dag målrettet for, at du som kunde føler dig i trygge hænder hos os.
Her er, hvad du kan forvente.
- Vi behandler din sag professionelt og seriøst
- Vi rådgiver dig til den bedste løsning
- Vi lytter til dig og svarer dig hurtigt
- Vi tager kritik, konstruktivt
Vi er glade for alle vores kunder, og hver dag arbejder vi hårdt for at blive endnu bedre.
Vi behandler din sag
professionelt og seriøst
Vi prioriterer, at du ved alle henvendelser til os, vil blive varmt og venligt modtaget,
og vi garanterer at din sag bliver håndteret professionelt og får den korrekte behandling.
Vi ønsker at have det bedste samarbejde med vores kunder, og vi ønsker at vores kunder har
fuld tillid til os. Vi er mestre til det vi laver, og vi garanterer, at du får den
bedst kvalificerede medarbejder til netop din sag.
Vi lytter til dig
og svarer dig hurtigt
Når du henvender dig til os, forsøger vi altid at stå til rådighed med det
samme eller give dig en hurtig tilbagemelding. Du kommer aldrig til at vente i en lang kø. Det har vi valgt at prioritere!
Uanset om du kontakter os via e-mail eller telefon, har vi nogle helt klare
retningslinjer for, hvor lang tid der må gå, før vi vender tilbage til dig.
- Vi svarer e-mails indenfor 1 arbejdsdag
- Du får en dedikeret medarbejder til netop din sag
- Mindst 90% af telefonopkald skal besvares indenfor 1 minut
Vi tager kritik,
konstruktivt
Har du noget på hjertet, såvel ris som ros, hører vi gerne fra dig.
Det betyder meget, og ruster os til at blive endnu bedre til at opfylde vore kunders ønsker og behov.
Hvis vores håndtering af din henvendelse ikke har levet op til dine forventninger,
vil vi meget gerne høre om det - så vi kan lære af det. Det er da det mindste,
du bør forvente af god kundeservice.
Sådan behandler vi klager