
Kundeservice i julen
Kære kunde, I år har vi lukket for telefonhenvendelser mellem
d. 24/12 - 03/01 (begge dage inklusiv).
Alt større udstyr i boligforeningerne og centralerne bliver naturligvis overvåget, så hvis der skulle ske nedbrud er vi straks på sagen. Hvis du som enkelt kunde oplever du ikke kan komme på internettet, er der her et par ting du kan prøve at gøre…

Trådløst udstyr
Benytter du trådløs router, så prøv at tage strømmen fra den i 2 minuter, og tænd den igen. Vent på den får signal, og se om du kan komme på nu. Fungere det fortsat ikke, så prøv at sæt en computer direkte på med et netværkskabel udenom routeren.

Netværkskabel
Benytter du et netværkskabel, men ikke kan komme på internettet, så tjek at alle stik sidder som de skal. Prøv at tage kablet ud og sæt det i igen i begge ender. Hvis du har mulighed for det, så prøv med et helt andet kabel, da det nuværende kan være bøjet og beskadiget.

Kontakt os
Har du prøvet de ovenstående ting, men fortsat ikke kan komme på, er du velkommen til at skrive til os for hjælp, og vi vil forsøge at besvare din henvendelse indenfor 48 timer.
Kontakt os her.
Vi ønsker dig en glædelig jul og et godt nytår!
